Jste podnikatel a nevíte, jak se dostat do médií a co obnáší práce mediálního specialisty? Právě to vám ve čtvrtém díle našeho podcastu prozradí Jirka Matoušek, který v Optimiu působí na pozici Head of divize media a má na starosti nastavování kampaní a strategií pro klienty! V rámci podcastu sdílí své zkušenosti z oboru, od budování kampaní po výběr správných médií. Mimo jiné se tak dozvíte, proč byste neměli dělat vše sami, jak hodnotit efektivitu kampaně a proč je synergie klíčová
Celý článekToužíte se svou firmou dosáhnout ještě lepších výsledků? Pak byste rozhodně neměli zapomínat na marketingové nástroje v podobě UX, SEO a jejich propojení. Právě tomuto tématu se ve třetím díle našeho podcastu věnuje Karel Souček, který v Optimiu působí na pozici Head of Research and UX, a tak k tomu má rozhodně co říct!
Celý článekVíte, co je to retenční marketing? Nejste si jistí, jak z něj vytěžit maximum? Poslechněte si druhý díl našeho podcastu, který je ideální pro všechny, kteří se zajímají o moderní trendy v marketingu, kde se dozvíte odpovědi na všechny otázky týkající se nejen retenčního marketingu a vracejících se zákazníků.
Celý článekNa základě splnění podmínek Microsoft Ads jsme se v roce 2024 stali jeho certifikovaným partnerem. Během správy našich účtů jsme vybrali několik oblastí, na které doporučujeme si dát pozor. Pojďme se společně podívat, na co je třeba se důkladně zaměřit, pokud chcete Microsoft Ads začít užívat i vy.
Celý článek