Powered by Smartsupp

Zkušení odborníci

Fungujeme přes 15 let. Zakládáme si na senioritě a zkušenostech našeho týmu. Je nás více jak 50 odborníků na marketing a spravujeme pro klienty roční budget přes 200 mil. Kč.

Pracujeme jako tým, z praxe totiž víme, že jedině tak klientům zajistíme skvělé výsledky.

  • Honza Bindr - Co-owner & Strategy director

    Honza Bindr

    Co-owner & Strategy director

    Zobrazit více

    Honza Bindr

    Co-owner & Strategy director

    Hodně mě baví marketing. Hodně. Už přes 20 let. Založil jsem proto agenturu – je moje srdcovka, stejně jako všichni lidi v ní. Mimo to jsem taky tatík 4 dětí, miluji rock a kytaru, stolní tenis a dobré pivko.

  • Marek Žáček - Co-owner & Managing director

    Marek Žáček

    Co-owner & Managing director

    Zobrazit více

    Marek Žáček

    Co-owner & Managing director

    Jsem analyticky založený a svoji práci nestavím na pocitech, ale na ověřených datech, které nikdy nelžou. Rád to naučím i vás. Stačí, když mi ukážete svá čísla a já vám řeknu, co můžete dělat pro to, aby mluvila více ve váš prospěch.

  • Matěj Konečný - Co-owner & Executive director

    Matěj Konečný

    Co-owner & Executive director

    Zobrazit více

    Matěj Konečný

    Co-owner & Executive director

    Ve světě e-commerce a online marketingu jsem už od svých šestnácti let. Původně jsem se zaměřoval primárně na PPC, ale protože miluji výzvy, rozhodl jsem se přesedlat do pozice Executive Directorem a převzít komplexní řízení realizace spolu s vedením všech našich team leaderů. Aktuálně jsem hrdým jednatelem Optimia a dělám vše, co je v mých silách, aby byli naši klienti spokojení a růst naší společnosti nabíral stále větší rozměr a rychlost. Po práci svůj čas nejraději trávím se svojí rodinou.

  • Martin Sokol - Sales Director

    Martin Sokol

    Sales Director

    Zobrazit více

    Martin Sokol

    Sales Director

    Ve světě e-commerce se pohybuji již 14 let. Mé zkušenosti pochází z téměř 280 projektů, převážně online projektů, na kterých jsem měl možnost se za tuto dlouhou dobu podílet v různých rolích. V rámci Optimia mám na starosti prodej a strategii prodeje produktového portfolia společnosti, jeho rozšiřování a v neposlední řadě přípravu a zavádění procesů, aby vše běželo hladce a rychle.

  • Martin Zettík - Sales representative

    Martin Zettík

    Sales representative

    Zobrazit více

    Martin Zettík

    Sales representative

    Mluvení se věnuji od malička, proto asi nebyla jiná volba než se živit pusou. Obchod mě baví už od roku 2006. Mezi mé záliby patří hudba, ročně navštívím mnoho koncertů. Chci se více věnovat golfu. S Bárou, Tobíkem a Emmou podnikáme rodinné výlety za dobrodružstvím.

  • David Pokorný - Account director

    David Pokorný

    Account director

    Zobrazit více

    David Pokorný

    Account director

    Vystudoval jsem žurnalistiku a politologii na FSS MUNI. Po začátcích v redakci TV Nova více než 15 let v pozici CMO ve velkých firmách, kde jsem velel týmům několika desítek marketingových specialistů a řídil rozpočty v řádech desítek milionů Kč. Stejnou zkušenost s řízením marketingu mám ale i z malých start-upů a začínajících firem, kde jsem velel nejčastěji jenom sám sobě a řídil rozpočty začínající dost často nulou. Ve volném čase hraju na basu v punkové kapele a jsem vysloužilý horolezec co byl na mnoha expedicích v Himálaji, Karákorámu nebo na Pamíru.

  • Martin Kolář - Key account manager

    Martin Kolář

    Key account manager

    Zobrazit více

    Martin Kolář

    Key account manager

    Už když jsem složil maturitní zkoušku z IT jsem věděl, že mě tento obor živit nebude. Bavil mě jak obchod, tak marketing. Střídavě jsem procházel obchodem i marketingem až mě cesta nakonec dovedla na pozici key account managera, kde mohu využít, ale hlavně propojit obě zkušenosti do ucelených strategických řešení. Ve volném čase se věnuji hlavně svým dětem.

  • Eliška Drkalová - Account manager

    Eliška Drkalová

    Account manager

    Zobrazit více

    Eliška Drkalová

    Account manager

    Marketing jsem poznala na vysoké škole při pořádání eventů jako například Brněnský Majáles. V roce 2016 jsem se stala ambasadorkou pro Google Digitální garáž. V práci mě naplňuje rozvíjení byznysu našich klientů. Ve volném čase mě můžete najít poblíž úlů. Láska k dobrému jídlu mě totiž dovedla přes med až ke včelaření.

  • Jiří Matoušek - Account manager

    Jiří Matoušek

    Account manager

    Zobrazit více

    Jiří Matoušek

    Account manager

    Mám rád marketing, média a vše okolo. Profesně jsem vyrost v offline světě, takže naplánovat TV kampaň, nakoupit billboardy, připravit kreativní brief nebo zadat spotřebitelský výzkum je pro mě hračkou. Online mě přitahuje množství dat, se kterými se dá pracovat a optimalizovat podle nich marketingové strategie. Ať už v reálném nebo v digitálním světě se ale vždy snažím dělat maximum pro to, aby se klientův projekt posouval dopředu a rostl.

  • Ondřej Sova - Account manager

    Ondřej Sova

    Account manager

    Zobrazit více

    Ondřej Sova

    Account manager

    S marketingem jsem se setkal již při vysoké škole a to zejména pří práci v jednom z Brněnských startupů. Jelikož jsem byl vždy okolím brán jako extrovert a rád navazoval nové vztahy, tak práce s lidmi byla téměř jasná cesta. Zároveň jsem se nikdy neprofiloval na konkrétní odvětví, v tomto směru je pro mě pozice Acount managera v oboru online marketingu naprosto ideální, jelikož se musím orientovat ve všech odvětví tohoto oboru, tak abych mohl být pro klienta tím možný nejlepším parťákem. Na této pozici mě nejvíce baví jak různorodost, tak hlavně radost klientů, když se nám daří plnit cíle a společně se navzájem dále posouvat. Pokud zrovna v práci nevyřizuji e-maily nebo nesedím na meetingu, tak mě nejčastěji najdete s partou přátel buď sportovat, zkoumat krásy přírody nebo vychutnávat alkoholický nápoj ve víru "velkoměsta".

  • Petr Bársony - Account manager

    Petr Bársony

    Account manager

    Zobrazit více

    Petr Bársony

    Account manager

    K marketingu jsem se dostal oklikou přes právnickou fakultu. A podle mého to tak bylo správně. Práva mi dala smysl pro pořádek a opravdu široký rozhled do všech koutů podnikání. Nakonec jsem si ale řekl, že to není to, co chci do konce života dělat, a tak jsem se vydal objevovat všechna zákoutí marketingového řemesla. Nejdříve jsem psal příspěvky na sociální sítě a klikal kampaně na Facebooku (když to ještě nebylo cool), poté jsem dával dohromady PPC strategie a zadání pro business analytiky, až jsem se nakonec dostal k tomu, co mě celou dobu zajímalo nejvíc – k tvorbě marketingových strategií a jejich uvádění do praxe. Nezáleží, jestli jde o menší HoReCa provoz nebo mezinárodního prodejce letenek. Baví mě poznávat klientův byznys a zjišťovat, jak jej posouvat dál. O víkendu pak rád vypnu s batohem na zádech a pivem v ruce.

  • Barbora Lenhart - Account manager

    Barbora Lenhart

    Account manager

    Zobrazit více

    Barbora Lenhart

    Account manager

    S marketingem jsem začala už na vysoké. První kroky mě vedly ke správě sociálních sítí a především event managementu. Pak jsem se rozhodla objevovat svět a po třech letech cestování se k marketingu vrátila jako account manager. Zkušenosti z cest využívám i v práci. Kromě cestování a výletů trávím čas nejčastěji s přáteli a nikdy nepohrdnu dobrým hudebním zážitkem.

  • David Pavlásek - Project manager

    David Pavlásek

    Project manager

    Zobrazit více

    David Pavlásek

    Project manager

    Na online marketingu mě baví jeho různorodost a možnost posunout byznys klienta na vyšší úroveň. Vzhledem k tomu, že mě baví práce s lidmi a vždy jsem měl rád tak trochu od všeho něco, je pro mě práce projekťáka tím pravým ořechovým. Mimo práci hraju volejbal nebo si vychutnám dobrou vodní dýmku.

  • Ondřej Kašpárek - Head of Digital Advertising

    Ondřej Kašpárek

    Head of Digital Advertising

    Zobrazit více

    Ondřej Kašpárek

    Head of Digital Advertising

    Domnívám se, že výzvou současného marketingu není nedostatek dat, platforem, nástrojů či čehokoli jiného. Naopak. Jsem přesvědčen, že kruciálním tématem je hledání souvislostí a patternů v 2nd a 3rd party datech, zejména však v datech vlastních, jejichž význam bude v budoucnu nezpochybnitelně růst. Pouze na základě kvalitní analýzy lze vystavět funkční media mix a správně alokovat budget tak, aby nerostly jen metriky mediální, ale i, a to hlavně, ty businessové.

  • Vojta Vidlák - Team leader of Performance & Branding

    Vojta Vidlák

    Team leader of Performance & Branding

    Zobrazit více

    Vojta Vidlák

    Team leader of Performance & Branding

    Když jsem se po škole rozhodoval co dál dělat, online marketing pro mě byl jasná volba! Vybral jsem si strastiplnou cestu PPC bojovníka. Když nebojuji s PPC výzvami, zdolávám hory, běžecké časy nebo rekordy ve sledování seriálů v kuse.

  • Petr Nečas - PPC specialist

    Petr Nečas

    PPC specialist

    Zobrazit více

    Petr Nečas

    PPC specialist

    Krása online marketingu mě uhranula již během studia. Praktické seznámení začalo skrze reklamu na sociálních sítích. Protože jsem člověk pragmatický, rád se rozhoduji na základě dat. Proto moje další cesta vedla tam, kde je dat dostatek – k PPC reklamě. Na onlinu mě baví dynamika oboru, potřeba neustálého vzdělávání, sledování trendů a velké množství dat k dalšímu posunu klientské práce. Když zrovna nehledám způsob, jak zlepšit výkon kampaní, rád si zasportuji, přečtu Forbes nebo zajdu s kamarády na pivko.

  • Kateřina Srostlíková - PPC specialist

    Kateřina Srostlíková

    PPC specialist

    Zobrazit více

    Kateřina Srostlíková

    PPC specialist

    Ve světě marketingu působím již 5 let. Prvně jsem zabrousila do offlinu, kde jsem zajišťovala eventy, konference a jiné akce. Jakmile jsem ale přičichla k onlinu, nebylo již cesty zpět. Prošla jsem si přes SEO, copywriting, sociální sítě až po PPC, které se pro mě staly každodenním chlebem. A pokud nesedím u PPCček, tak mě najdete někde běhat s batohem v přírodě nebo na kole. Miluju cestování, knížky a dobré jidlo a pití s přáteli.

  • Denis Vysloužil - PPC specialist

    Denis Vysloužil

    PPC specialist

    Zobrazit více

    Denis Vysloužil

    PPC specialist

    Jsem PPC specialista tělem i duší. V online marketingu jsem namočený už více jak 8 let. Mé dovednosti spočívají v hledání nejlepších možností, jak vytěžit maximum z PPC kampaní. Miluji výzvy a hledání nových způsobů, jak dosáhnout optimálního výkonu pro klienty. Když zrovna nejsem ponořen do čísel a analýz, rád prozkoumávám svět cestováním, jezdím na motorce a nebo házím železem v posilovně.

  • David Vacek - PPC specialist

    David Vacek

    PPC specialist

    Zobrazit více

    David Vacek

    PPC specialist

    Během mé práce jsem se setkal jak s velkými, tak i s menšími rozpočty. Na práci v agentuře mě baví dynamika mezi klienty, kde se snažím ke každému klientovi přistupovat individuálně a najít pro něj ideální řešení. Ve volném čase se věnuji basketbalu, kde působím jako trenér u mládežnických kategorií.

  • Tomáš Ventruba - Products ads manager

    Tomáš Ventruba

    Products ads manager

    Zobrazit více

    Tomáš Ventruba

    Products ads manager

    Svět online mě provází celou kariérou. Chvíli jsem sice koketoval s vínem, ale časem se stalo víno koníčkem a online svět životní výzvou. Od SEO přes copy či email-marketing až po výkonnostní strategie. A jak šel čas, byly Zbožáky jasná volba. Vysoký konverzní poměr, vyladěný feed, analýza konkurence a hledání nových příležitostí. To vše skrývá svět Zbožáků, který ovládám na 99 %. Ve volném čase se vzdělávám, poslouchám rock a vyrážím s manželkou na cesty po okolí i za hranice.

  • Lída Svitálková - Lead PPC specialist

    Lída Svitálková

    Lead PPC specialist

    Zobrazit více

    Lída Svitálková

    Lead PPC specialist

    Jsem systematická, vytrvalá, zvědavá, cílevědomá, optimistická, občas až příliš upřímná dívka, která se vyžívá v online marketingu – už více než 8 let. V osobním životě i u klientů se řídím Nerudovým citátem: „Kdo chvíli stál, již stojí opodál.“ Mám ráda léto, tanec, červené víno a cimbálku.

  • Jan Holoubek - PPC specialist

    Jan Holoubek

    PPC specialist

    Zobrazit více

    Jan Holoubek

    PPC specialist

    Od malého e-shopu až do velkého Brna - to byla má cesta do Optimia, kde mi ukázali důležitost práce s daty, dynamiku online marketingu a sílu sdíleného know-how. Na práci PPC specialisty mě nejvíce baví rozmanitost činností, poznávání odlišných byznysů, ale také důraz na vzdělávání. Ve volném čase si rád vyčistím hlavu při běhání nebo cyklistice, ale nepohrdnu ani dobrým burgrem.

  • Roman Kosorin - PPC specialist

    Roman Kosorin

    PPC specialist

    Zobrazit více

    Roman Kosorin

    PPC specialist

    K online marketingu jsem se dostal již na VŠ, kde jsem se spolupodílel na vytváření e-shopu a následném online marketingu. I přesto, že jsem studoval ekonomiku, online marketing mě natolik zaujal, že jsem se po absolvování školy rozhodl stát PPC specialistou. Na online marketingu mě baví to, že naše práce má reálný dopad na podniky klientů a že i malý detail může ve výsledku přinést velký výsledek. Zároveň mě baví dynamika prostředí, která vás motivuje se neustále vzdělávat. Mimo práci rád cestuji, hlavně do hor, tam mě najdete nejčastěji, mimo to také rád sportuji, nejraději mám hokej a tenis, večery trávím u piva s přáteli, kde hrajeme karty, nebo deskovky.

  • Lukáš Machaníček - Head of Retention and CX

    Lukáš Machaníček

    Head of Retention and CX

    Zobrazit více

    Lukáš Machaníček

    Head of Retention and CX

    Na online marketingu se mi líbí jeho možnost propojení mezi jednotlivými kanály. O to zvlášť mezi e-mailingem a PPC. Jsem rád, když mi práce dává smysl a posouvá mě dál. Což mi Optimio umožňuje plnými doušky. Když zrovna nesedím za monitorem a nepřipravuji kampaně, tak mě najdete na kole někde v lesích nebo v pořádných kopcích.

  • Martina Bulínová - E-mail marketing specialist

    Martina Bulínová

    E-mail marketing specialist

    Zobrazit více

    Martina Bulínová

    E-mail marketing specialist

    K marketingu jsem se dostala už při vysoké škole a postupně si prošla psaním textů, PPC reklamou, linkbuildingem a analýzami klíčových slov, až jsem zakotvila u zbožových srovnávačů a e-mailingu, kterým se věnuji i v Optimiu. Mimo práci je mi nejlíp doma s knížkou, v lese nebo mezi osvědčenými lidmi :)

  • Jana Tošnarová - Team leader of Social media & Content

    Jana Tošnarová

    Team leader of Social media & Content

    Zobrazit více

    Jana Tošnarová

    Team leader of Social media & Content

    Online marketingu se věnuji přes 5 let. Specializuji se zejména na Facebook a Instagram, což mě přivedlo i do Optimia, kde mám na starosti správu výkonnostních reklam na sociálních sítích. V osobním životě ráda trávím čas v přírodě, a to jak na horách, tak i u moře. Často chodím na výlety se svým psem a také aktivně sportuji.

  • Zdenka Naňáková - Social media specialist

    Zdenka Naňáková

    Social media specialist

    Zobrazit více

    Zdenka Naňáková

    Social media specialist

    K marketingu jsem se dostala poměrně klikatou cestou. Touha po kreativní práci mě přivedla ke správě obsahu na sociálních sítí. Postupně mě však začal zajímat i potenciál výkonnostních reklam, a právě kvůli tomu jsem se přidala do týmu Optimia. Zde mám možnost angažovat se v tvorbě i výkonu. :) Novou energii čerpám v přírodě (ideálně na nějakém ostrově). Zároveň si ve volném čase ráda zaběhám nebo zacvičím. Občas nakouknu i do nějaké knihy.

  • Nikola Petrášová - Social media specialist

    Nikola Petrášová

    Social media specialist

    Zobrazit více

    Nikola Petrášová

    Social media specialist

    Marketing mě uchvátil na vysoké škole. (I když jsem udělala malou odbočku i do účetnictví a daní.) Jsem kreativní a zároveň analyticky smýšlející člověk. Obzvlášť ve výkonnostních nebo brandových kampaních nacházím dostatek prostoru pro obě tyto mé stránky. Pokud se zrovna nesnažím posouvat business klientů, snažím se posouvat své limity v posilovně. Miluji cestování a dobrou kávu. Posezení s přáteli nebo túra do hor? Není problém – jdu!

  • Kateřina Luxová - Content & Communication specialist

    Kateřina Luxová

    Content & Communication specialist

    Zobrazit více

    Kateřina Luxová

    Content & Communication specialist

    Stejně jako snad každý, kdo se narodil ve znamení Blíženců, se dokážu nadchnout téměř pro cokoliv. Už od malička jsem byla nezastavitelný živel a kreativec, což mi také zůstalo a skvěle se to navázalo na práci content specialisty, která mě nesmírně baví a naplňuje. Ve volném čase nejraději vyrážím za novým dobrodružstvím, zkouším své sportovní limity či si jen tak lebedím v hamace s dobrou knížkou.

  • Zuzana Hančíková - Content & Communication Specialist

    Zuzana Hančíková

    Content & Communication Specialist

    Zobrazit více

    Zuzana Hančíková

    Content & Communication Specialist

    Už na vysoké škole jsem věděla, že marketing je oblast, ve které se chci dále rozvíjet. Fascinovalo mě spojení kreativity, strategie a čísel, které pomáhá businessům růst. Moje super power je právě kreativita – a proto se dnes věnuji správě a tvorbě obsahu pro sociální sítě, kde ji mohu naplno využít. Kromě toho ráda vyrazím na longboard, do fitka nebo si užívám chvíle v přírodě.

  • David Valiášek - Graphic designer

    David Valiášek

    Graphic designer

    Zobrazit více

    David Valiášek

    Graphic designer

    Jako teenager po zlomu milénia jsem objevil tajemství photoshopu a rozlišení 800 × 600 px. O deset let později jsem vytvářel první značky, za kterými jsem se nestyděl stát. O dalších deset let později dělám dechberoucí ilustrace a vymýšlím nezaměnitelné značky, které také učím firmy používat. Užívám si exkluzivní zpracování tiskovin a produktů. Dále také stříhám videa, ohýbám svět ve 3D a vymýšlím, co se dá. Dělám tátu, manžela a užívám si život na vesnici za Brnem, kde brázdím kopce na kole, když zrovna najdu čas.

  • Zdeněk Hejl - Head of Technical department

    Zdeněk Hejl

    Head of Technical department

    Zobrazit více

    Zdeněk Hejl

    Head of Technical department

    Do internetového marketingu jsem profesně vstoupil v roce 2006 během studia na vysoké škole. Začínal jsem jako SEO a PPC specialista. Časem mě více zaujala webová analytika a použitelnost webu. V současnosti si doplňuji znalosti z psychologie a datové analytiky.

  • Karel Souček - Head of Research and UX

    Karel Souček

    Head of Research and UX

    Zobrazit více

    Karel Souček

    Head of Research and UX

    V online marketingu se pohybuji více jak 10 let a pořád mě to baví. Ladím weby jak po SEO tak po UX stránce. Když je čas, nastavím analytiku, abychom mohli naši práci správně vyhodnocovat. Rád si jdu zaběhat, na kolo nebo vyčistit hlavu do hor.

  • Petra Spilková - Lead UX Specialist

    Petra Spilková

    Lead UX Specialist

    Zobrazit více

    Petra Spilková

    Lead UX Specialist

    Do světa marketingu jsem vstoupila už během studia. Moje cesta vedla od produktového marketingu přes zbožáky až po SEO a UX. Baví mě hledat nové výzvy, které v onlinu nikdy nekončí. Ve volném čase ráda zdolávám hory na kole, pěšky i na lyžích, vydávám se objevovat nová místa do světa, nebo hledám dobrodružství v knížkách.

  • Kamila Pavličíková - SEO & UX consultant

    Kamila Pavličíková

    SEO & UX consultant

    Zobrazit více

    Kamila Pavličíková

    SEO & UX consultant

    Už při studium jsem zabrousila do světa online marketingu. Začala jsem u zbožáků, pokračovala PPCéčky a nyní mě nadchnul svět SEO, u něhož chci taky zůstat. Ráda poznávám přírodu a hory, takže túry to je moje, mimo to si občas zaběhám, nebo přečtu nějakou napínavou knížku.

  • Martina Pavlicová - SEO & UX consultant

    Martina Pavlicová

    SEO & UX consultant

    Zobrazit více

    Martina Pavlicová

    SEO & UX consultant

    Už na vysoké škole jsem zjistila, že je marketing oborem, ve kterém se chci dál rozvíjet. V onlinu jsem se na první dobrou vydala cestou SEO a neudělala jsem chybu. Baví mě různorodost a tu v organicu v každém případě najdu. Když odejdu zpoza kancelářské židle, jdu si zacvičit na skupinovou lekci nebo si pustím oblíbený seriál. Nejvíc času mi však zabere můj čtyřnohý parťák, se kterým zbylou energii vybiji venku na procházce.

  • Manuel Nuněz - SEO consultant

    Manuel Nuněz

    SEO consultant

    Zobrazit více

    Manuel Nuněz

    SEO consultant

    S online marketingem jsem začal ve Zlíně v roce 2012 skrze affiliate, kde jsme s kolegou Vojtou Helmerem vybudovali online cashback portál Alvarado.cz, který v tehdejší době patřil mezi špičku v ČR. Po několika letech fungování jsme zvolili exit s „příjemným padákem“. Poté jsem působil již v Praze jako SEO specialista pro nizozemskou firmu LYNX a následně již jako Senior SEO specialista pro agenturu Taste nebo lídra trhu Alzu. V roce 2024 jsem se přesunul zpět do rodného Zlína a působím již jako profesionální SEO konzultant, který nabízí své know-how i klientům Optimia. Svět online marketingu a SEO mě baví proto, že je to prostředí dynamické a v kontaktu s realitou. Neustále mě nutí se vzdělávat a v neposlední řadě mi udržuje nezbytnou hladinu adrenalinu, bez které by můj drive nemohl běžet naplno. Ve volném čase rád chodím do fitka, mám rád delší výlety autem, procházky přírodou, rád objevuji nové hudební klenoty a také sbírám vinyly.

  • Janka Šeteščáková - Office support assistant

    Janka Šeteščáková

    Office support assistant

    Zobrazit více

    Janka Šeteščáková

    Office support assistant

    Fungujúci a férový tím je pre mňa a moju prácu najdôležitejší, a ten som našťastie v Optimiu našla. :) A čo robím po práci? Tancujem swing, trénujem športovú chôdzu, dobrovoľníčim pri príprave festivalu o ľudských právach, milujem hudobné festivaly, jógu a dobré pivo. :)

  • Michaela Škrobáková - HR business partner

    Michaela Škrobáková

    HR business partner

    Zobrazit více

    Michaela Škrobáková

    HR business partner

    Může to znít jako klišé, ale vždycky jsem chtěla pomáhat lidem. HR pro mě byla cesta - od náboru, tedy pomáhání lidem najít správný "match" s pozicí, až po pozici HR Business Partnera, kdy pomáhám rozvíjet firmu, nastavovat procesy, ale i řešit nejrůznější problémy a výzvy leaderů, týmů i managementu. Vyzkoušela jsem si různé prostředí - české i mezinárodní, malou firmu i korporát, produktové i agenturní. A všechny cesty mě přivedly na HR do Optimia. :) Tady mám pocit, že dokážu opravdu něco vybudovat. Firma roste, mění se její potřeby a když člověk poslouchá a nebojí se výzev, může do toho dát hodně ze sebe. A to mě baví, protože takhle mi práce opravdu dává smysl.

  • Lenka Ježková - HR business partner

    Lenka Ježková

    HR business partner

    Zobrazit více

    Lenka Ježková

    HR business partner

    Ač to zní jako fakt veliké klišé, vždycky jsem tíhla k tomu pracovat (nějakou formou) s lidmi. A i když to dělám už přes 13 let, pořád mě to naplňuje a baví. Současně vnímám, že se (kvůli tomu, ale i skrze to) stále něčemu učím. Nevěnuji se „jen“ HR práci, ale zároveň působím i jako lektor, kouč a terapeut – a právě to spojení mi strašně vyhovuje.

Náš příběh

Zastavte se za námi

Přijďte se s námi setkat osobně! 

Najdete nás v ulici Svatopetrská 35/7 v Brně.

Tým Optimio v kanceláři

95 % klientů nás neopouští

Máte dotaz na naše služby nebo nás třeba chcete vyzkoušet v tendru? Kontaktujte nás!

My se vám do 24 hodin ozveme zpátky.

Martin Sokol - obchodní ředitel

Na první kontakt je připraven

Martin Sokol - obchodní ředitel

Martin Sokol

605 343 241

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

obchod@optimio.cz

Naše certifikáty

Odborné znalosti i rozsah našich služeb dokládají i platné certifikace.

Patříme mezi top 3 % českých agentur a hrdě neseme odznak Google Premier Partner!

Jsme certifikovanou agenturou Skliku a splňujeme přísné kvantitativní i kvalitativní podmínky certifikace.

Díky naší edukaci a skvělé práci s feedy jsme se stali ověřenými partnery Heureky.

Vydělávejte s námi více na Heuréce, Zboží.cz a dalších. Zlatý certifikát je známkou kvality a zkušeností s prací s Mergadem.

Prošli jsme školením ve všech funkcích Shoptetu a získali desítky pozitivních referencí od našich klientů.

Práce s Microsoft Ads pro nás není cizí a jsme rádi, že můžeme nosit Microsoft Advertising Certified Professional badge.

Enjoyed with Azami.cz