Powered by Smartsupp

Zvýšíme customer lifetime value i vám

Díky promyšleným retenčním aktivitám zvyšujte hodnotu vašeho zákazníka, budujte věrnost a zlepšete loajalitu vašich zákazníků.

Podívejte se, jak to uděláme

Proč je RFM analýza základem?

  • Zákazník na prvním místě

    Poznat svého zákazníka je základem každého správného byznysu. Získat nového zákazníka je totiž daleko nákladnější než pečovat o zákazníky, které znáte. Díky RFM analýza tak máte jasný a přehled o vaší zákaznické bázi a veškerou komunikaci tak můžete přizpůsobit na potřeby dané skupiny.

  • Zdroj pro ostatní online kanály

    Poznatky z RFM analýzy můžete použít i v jiných online kanálech a tak postupně budovat prohlubovat věrnost vaší zákaznické databáze.

Co díky RFM analýze získáte?

  1. RFM analýza

    Provedeme analýzu vaší zákaznické báze v níž rozdělíme skupiny zákazníků do několika hlavních segmentů. V úvodu spolupráce tak máte jasný obraz vaší zákaznické báze. Obrovská výhoda je, že RFM analýza není pouze statický obraz vašich zákazníků třeba za poslední 2 roky. V rámci napojení dochází k dynamickému propisování veškerých dat a finální výsledky se tak neustále mění a narůstá.

  2. Tvorba RFM strategie

    Na základě úvodních výsledků začneme namýšlet komunikační strategii, která reflektuje jednotlivé segmenty z RFM analýzy. Každý segment je unikátní a je potřeba reflektovat jeho potřeby a obavy, tak aby komunikace byla cílená a relevantní vůči danému segmentu.

  3. Uvedení strategie do praxe

    Na základě RFM strategie postupně uvádíme do praxe jednotlivé komunikační linky a s danými publikem komunikujeme různá sdělení. Výsledkem tak je to, že se na zákazníky nekomunikuje jedno univerzální sdělení, ale komunikace je rozdělena podle potřeb segmentů.

  4. Revidování zákaznické báze

    V případě dynamické RFM analýzy je zapotřebí v pravidelných intervalech (např. kvartální báze) kontrolovat její výsledky a vůbec to, jak se jednotlivé skupiny chovají. Pouze to může zajistit, že komunikace bude aktuální a relevantní.

Zajímá vás jak funguje RFM analýza v praxi?

Dejte nám vědět a my se vám ozveme. Probereme veškeré možnosti a ukážeme vám, jak taková RFM analýza může vypadat a jakých výsledků může dosahovat.

Martin Sokol - { .occupation }}

Na první kontakt je připraven

Martin Sokol - { .occupation }}

Martin Sokol

obchodní ředitel

605 343 241

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

martin.sokol@optimio.cz

Případové studie

Porovnejte cíl s výsledkem a udělejte si obrázek o tom, jak pracujeme. Otevřeně a s podloženými čísly.

Díky Facebooku každý 5. návštěvník na webu kliknul na tlačítko

Přečtěte si případovou studii

Za 1 rok jsme uspořili 10 % kreditu a zvýšili poptávky o 27 %

Přečtěte si případovou studii
Tým Optimio

Kdo vám doručuje čísla

“Chceme vždy pochopit váš business jako celek. Máme hluboké znalosti marketingu, přemýšlíme zdravým rozumem a hovoříme vaší řečí. Získáte tak strategického partnera a tým zapálený do vašeho businessu.”

Marek Žáček a Jan Bindr

zakladatelé Optimio

Poznejte celé Optimio

Řekněte si o nezávaznou konzultaci

Napište nám

Naše certifikáty

Odborné znalosti i rozsah našich služeb dokládají i platné certifikace.

Patříme mezi top 3 % českých agentur a hrdě neseme odznak Google Premier Partner!

Jsme certifikovanou agenturou Skliku a splňujeme přísné kvantitativní i kvalitativní podmínky certifikace.

Díky naší edukaci a skvělé práci s feedy jsme se stali ověřenými partnery Heureky.

Vydělávejte s námi více na Heuréce, Zboží.cz a dalších. Zlatý certifikát je známkou kvality a zkušeností s prací s Mergadem.

Prošli jsme školením ve všech funkcích Shoptetu a získali desítky pozitivních referencí od našich klientů.

Práce s Microsoft Ads pro nás není cizí a jsme rádi, že můžeme nosit Microsoft Advertising Certified Professional badge.

Enjoyed with Azami.cz