Znáte opravdu svého zákazníka? Víte kdo je loajální a není úplně cenově senzitivní. Či naopak máte v zákaznické bázi většinu zákazníků, kteří slyší pouze na cenu? Nevíte jak s nimi komunikovat? Díky RFM analýze dostanete přesný obraz toho, kdo je váš zákazník. Společně s RFM analýzou vám namyslíme kompletní strategii, jak využít jednotlivá data a jak ji aplikovat do praxe.
Zvýšíme customer lifetime value i vám
Díky promyšleným retenčním aktivitám zvyšujte hodnotu vašeho zákazníka, budujte věrnost a zlepšete loajalitu vašich zákazníků.
Podívejte se, jak to udělámePoznat svého zákazníka je základem každého správného byznysu. Získat nového zákazníka je totiž daleko nákladnější než pečovat o zákazníky, které znáte. Díky RFM analýza tak máte jasný a přehled o vaší zákaznické bázi a veškerou komunikaci tak můžete přizpůsobit na potřeby dané skupiny.
Poznatky z RFM analýzy můžete použít i v jiných online kanálech a tak postupně budovat prohlubovat věrnost vaší zákaznické databáze.
Provedeme analýzu vaší zákaznické báze v níž rozdělíme skupiny zákazníků do několika hlavních segmentů. V úvodu spolupráce tak máte jasný obraz vaší zákaznické báze. Obrovská výhoda je, že RFM analýza není pouze statický obraz vašich zákazníků třeba za poslední 2 roky. V rámci napojení dochází k dynamickému propisování veškerých dat a finální výsledky se tak neustále mění a narůstá.
Na základě úvodních výsledků začneme namýšlet komunikační strategii, která reflektuje jednotlivé segmenty z RFM analýzy. Každý segment je unikátní a je potřeba reflektovat jeho potřeby a obavy, tak aby komunikace byla cílená a relevantní vůči danému segmentu.
Na základě RFM strategie postupně uvádíme do praxe jednotlivé komunikační linky a s danými publikem komunikujeme různá sdělení. Výsledkem tak je to, že se na zákazníky nekomunikuje jedno univerzální sdělení, ale komunikace je rozdělena podle potřeb segmentů.
V případě dynamické RFM analýzy je zapotřebí v pravidelných intervalech (např. kvartální báze) kontrolovat její výsledky a vůbec to, jak se jednotlivé skupiny chovají. Pouze to může zajistit, že komunikace bude aktuální a relevantní.
Porovnejte cíl s výsledkem a udělejte si obrázek o tom, jak pracujeme. Otevřeně a s podloženými čísly.
“Chceme vždy pochopit váš business jako celek. Máme hluboké znalosti marketingu, přemýšlíme zdravým rozumem a hovoříme vaší řečí. Získáte tak strategického partnera a tým zapálený do vašeho businessu.”
zakladatelé Optimio
Poznejte celé OptimioOdborné znalosti i rozsah našich služeb dokládají i platné certifikace.
Jsme certifikovanou agenturou Skliku a splňujeme přísné kvantitativní i kvalitativní podmínky certifikace.
Vydělávejte s námi více na Heuréce, Zboží.cz a dalších. Zlatý certifikát je známkou kvality a zkušeností s prací s Mergadem.
Prošli jsme školením ve všech funkcích Shoptetu a získali desítky pozitivních referencí od našich klientů.
Práce s Microsoft Ads pro nás není cizí a jsme rádi, že můžeme nosit Microsoft Advertising Certified Professional badge.