Powered by Smartsupp

Zvýšíme customer lifetime value i vám

Díky promyšleným retenčním aktivitám zvyšujte hodnotu vašeho zákazníka, budujte věrnost a zlepšete loajalitu vašich zákazníků.

Podívejte se, jak to uděláme

Ponákupní komunikace jako klíč ke spokojeným zákazníkům

  • Zvyšování zákaznické zkušenosti

    Objednávkou to nekončí. Myslete na zákazníky i po dokončení procesu objednávky. Zvyšujte tak zákaznickou zkušenost a prohlubujte vztah vůči vaší značce.

  • Komunikační scénáře

    Vytvořte si strom vaší komunikace, která vám dá jasně najevo, co a kdy s kým komunikovat. Důkladně si promyslete vaše komunikační linky a postupně tak zvyšujte loajalitu zákazníků.

  • Nezapomeňte na packaging

    Zamyslete se nad tím, jestli váš špičkový produkt je opravdu ve špičkovém balení. V takovém, které vypráví váš příběh a při jeho rozbalování se ještě více upevní vztah vůči vaší značce.

Co díky ponákupní komunikací získáte?

  1. Analýza stávajícího stavu

    Provedeme analýzu stávajícího stavu vaší komunikace. Podívám se na transakční e-maily a veškerou aktivitu, jejímž cílem má být podpora CARE fáze u vašich zákazníků.

  2. Vytvoříme strategii ponákupní komunikace

    Na základě provedené analýzy vytvoříme komplexní strategii toho, jak v rámci CARE fáze komunikovat, na co nezapomenout a jak zvyšovat díky této fázi hodnotu vašeho zákazníka a zároveň posilovat vnímání vůči značce. Při tvorbě bereme samozřejmě v potaz tonalitu a vaši komunikační strategii.

  3. Strategii uvedeme v platnost

    Veškeré poznatky ze zjištěné analýzy a navržené strategie okamžitě aplikujeme v praxi. Navrhujeme tak nové komunikační nástroje, upravujeme komunikaci v transakčních e-mailech a nastavujeme ponákupní scénáře v rámci e-mailingu.

A co vaše ponákupní komunikace

Dejte nám vědět a my se vám ozveme. Probereme veškeré možnosti a ukážeme vám, jak takovou ponákupní komunikaci zvládnout.

Martin Sokol - { .occupation }}

Na první kontakt je připraven

Martin Sokol - { .occupation }}

Martin Sokol

obchodní ředitel

605 343 241

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

martin.sokol@optimio.cz

Případové studie

Porovnejte cíl s výsledkem a udělejte si obrázek o tom, jak pracujeme. Otevřeně a s podloženými čísly.

Díky Facebooku každý 5. návštěvník na webu kliknul na tlačítko

Přečtěte si případovou studii

Za 1 rok jsme uspořili 10 % kreditu a zvýšili poptávky o 27 %

Přečtěte si případovou studii
Tým Optimio

Kdo vám doručuje čísla

“Chceme vždy pochopit váš business jako celek. Máme hluboké znalosti marketingu, přemýšlíme zdravým rozumem a hovoříme vaší řečí. Získáte tak strategického partnera a tým zapálený do vašeho businessu.”

Marek Žáček a Jan Bindr

zakladatelé Optimio

Poznejte celé Optimio

Řekněte si o nezávaznou konzultaci

Napište nám

Naše certifikáty

Odborné znalosti i rozsah našich služeb dokládají i platné certifikace.

Patříme mezi top 3 % českých agentur a hrdě neseme odznak Google Premier Partner!

Jsme certifikovanou agenturou Skliku a splňujeme přísné kvantitativní i kvalitativní podmínky certifikace.

Díky naší edukaci a skvělé práci s feedy jsme se stali ověřenými partnery Heureky.

Vydělávejte s námi více na Heuréce, Zboží.cz a dalších. Zlatý certifikát je známkou kvality a zkušeností s prací s Mergadem.

Prošli jsme školením ve všech funkcích Shoptetu a získali desítky pozitivních referencí od našich klientů.

Práce s Microsoft Ads pro nás není cizí a jsme rádi, že můžeme nosit Microsoft Advertising Certified Professional badge.

Enjoyed with Azami.cz