E-mail marketing se na rozdíl od jiných marketingových kanálů dotýká všech fází nákupního procesu. Měl by být využíván napříč celým prodejním trychtýřem i mimo něj, aby se maximalizovala návratnost investic z každého kontaktního bodu se zákazníkem.
Zvýšíme customer lifetime value i vám
Díky promyšleným retenčním aktivitám zvyšujte hodnotu vašeho zákazníka, budujte věrnost a zlepšete loajalitu vašich zákazníků.
Podívejte se, jak to udělámeE-mail marketing by měl zapadat do komplexní online strategie od počátku její tvorby.
Obrovskou výhodou tohoto kanálu je jeho nízká finanční náročnost. Nicméně výsledky, kterých může dosahovat jsou obrovské. Proto se e-mailing řadí mezi online kanály s nejvyšší návratností investice.
Navíc s koncem cookies 3. stran bude jeho vliv narůstat. A to hlavně z toho důvodu, že e-mailová adresa bude jedním z klíčových parametrů pro personalizovanou komunikaci, která v konečném důsledku může vést k posílení vnímání vůči značce.
Zanalyzujeme váš aktuální stav e-mailingového kanálu. Provedeme analýzu konkurence z pohledu tohoto kanálu a připravíme komplexní růstovou strategii e-mail marketingu, která je založená na datech.
Kompletně připravíme a propojíme nástroje Ecomail, Leadhub, Smartemailing, Boldem nebo jiné, tak aby rozesílky podporovaly veškeré bezpečnostní protokoly a snížilo se tak riziko spamovosti.
Očistíme databázi a kreativně reaktivujeme starší e-mailové adresy, abychom pracovali s aktuálními daty.
Na základě komunikačních scénářů, které společně vytvoříme, postupně nasazujeme automatizace, které vychází z dat a pochopení cílové skupiny. Nespokojíme se pouze nasazením opuštěného košíku, svátkové kampaně nebo uvítací série e-mailů. Ale hledáme nové cesty, jak komunikaci zautomatizovat a nastavit strategii automatických kampaní.
Postaráme se o kompletní správu e-mailingového nástroje, tak abyste se nemuseli o nic starat. Veškeré kampaně tak vychází z mediaplánu, který reflektuje i ostatní online kanály a e-mailing je tak doplňuje z pohledu komunikačního hlediska. S vámi budeme na pravidelných reportech řešit výsledky a rozvoj tohoto kanálu.
Pouze e-mailovými kampaněmi to nekončí. V rámci komunikačního mixu se snažíme hledat i jiné cesty prostřednictvím SMS kampaní, push notifikací, chatbotů nebo jiných forem, které zapadají do kompletní komunikační strategie.
Porovnejte cíl s výsledkem a udělejte si obrázek o tom, jak pracujeme. Otevřeně a s podloženými čísly.
“Chceme vždy pochopit váš business jako celek. Máme hluboké znalosti marketingu, přemýšlíme zdravým rozumem a hovoříme vaší řečí. Získáte tak strategického partnera a tým zapálený do vašeho businessu.”
zakladatelé Optimio
Poznejte celé OptimioOdborné znalosti i rozsah našich služeb dokládají i platné certifikace.
Jsme certifikovanou agenturou Skliku a splňujeme přísné kvantitativní i kvalitativní podmínky certifikace.
Vydělávejte s námi více na Heuréce, Zboží.cz a dalších. Zlatý certifikát je známkou kvality a zkušeností s prací s Mergadem.
Prošli jsme školením ve všech funkcích Shoptetu a získali desítky pozitivních referencí od našich klientů.
Práce s Microsoft Ads pro nás není cizí a jsme rádi, že můžeme nosit Microsoft Advertising Certified Professional badge.