4 minuty čtení
Po roce jsme se vrátili na ostravský Barcamp. V sobotu 13. 5. 2023 měla naše HR Jana přednášku na téma offboarding. Kromě toho jsme se zúčastnili i dalších přednášek, ze kterých vám v článku shrnujeme to nejzajímavější.
Barcamp je mezinárodní koncept otevřených přednášek a workshopů. Obsah určují sami návštěvníci. Loni diváci podpořili našeho SEO & UX profíka Karla Součka s velmi hodnotnou case study s názvem Živě z marketingové agentury: Redesign e-shopu T-shock pod drobnohledem UX specialisty.
Ani letos jsme na podiu nechyběli. Marketingové publikum jsme obohatili o best practices z oblasti péče o zaměstnance. Jana Parmová, naše HR & Happiness managerka se rozvykládala o off-boardingovém procesu v Optimiu.
Tak jako odvádíme vysoce profesionální práci pro naše klienty, stejně tak se snažíme vytvářet zdravé pracovní prostředí pro naše zaměstnance. Firmu totiž nedefinují jen klientské výstupy, ale i sami zaměstnanci. Takřka kdokoliv, kdo projde vaší firmou, je trvalým nositelem vašeho brandu. To byla hlavní myšlenka, kterou jsme předávali dál.
Daniel se ve své přednášce snažil najít odpovědi na otázky, které trápí malé a střední podnikatele v souvislosti s e-mail marketingem. Tři základní oblasti, které v souvislosti s e-mailingem vyzdvihnul:
Propojení s AI nám přináší nové pohledy. Schválně si zkuste u produktu, který chcete zviditelnit, zadat do openAI, aby vymyslel „otvíráky” pro jeho prodej. Stejně tak můžete získat nové bannery, nadpisy, popisky, nebo dokonce scénář pro video.
Blízká budoucnost je v Danielových očích vytvoření e-mailingu na míru, využití RFM analýz, práce s tonalitou textu. V Optimu však už v této budoucnosti nějakou dobu žijeme. Přesvědčte se v naší případovce Jak e-shop Vital Country získal 9 % na tržbách díky chytrému e-mailingu.
Tip Kam až může „náklonnost” k AI dojít? Koukněte na film Ona.
Content is the king. Je to pravda? V očích Radima ne tak docela. KONTEXT is the king! A o kontextu byla právě tato přednáška. Pokud chcete udělat kvalitní marketingovou strategii, potřebujete projít třemi úrovněmi:
„Rubbish in - rubbish out“ Pokud na vstupu není vytvořena psaná strategie, vznikají špatná zadání, změny se dějí neřízeně a nahodile a výsledek? Stejně nahodilý.
Atribuční modely, asistované konverze. Rozdíl mezi daty z reportovacího systému FB a Google Analytics. A co teprve data ze CRM? Pro nás, kované markeťáky, žádné překvapení. Věříme ale, že pro spoustu lidí je to pořád velká neznámá a je moc dobře o tom mluvit.
Věděli jste třeba, že rozdíl mezi CRM a tím, co vám o výkonu vašich reklam na Facebooku říká Google Analytics může být až 60 %? Takže pokud vám reklama na Facebooku přinese obrat v hodnotě 1 000 000 Kč, tak vám v Google Analytics může chybět až 600 000 Kč.
Chcete vědět, jak konverzní je reklamní kanál? Zkuste unikátní slevový kód, který bude fungovat jen po prokliku z daného zdroje.
Ostrava zkrátka nezklamala ani letos. Ukázala svou přívětivou tvář a nabídla propojení pohodového vzdělávání, jedinečného zázemí a fajn lidí z oboru. Výsledkem byla sobota dobra jak cyp. Díky!