O svých poznatcích pravidelně informujeme
Přemýšleli jste někdy nad tím, že založíte kapelu? A jak by se jmenovala? Musí znít poutavě a zaujmout na první dobrou. Lehce zapamatovatelné jméno, ale zároveň s hlubším přesahem… Většina lidí stráví nad vymýšlením toho pravého názvu skupiny spoustu času. Dobrý nápad totiž jen málokdy spadne z nebe. A své o tom ví i tvůrci obsahu.
Celý článekInstagramu se během minulého roku podařilo zvýšit hodnotu své značky o 95 %. Mladí Češi údajně ve velkém opouští Facebook a vydávají se vstříc nové platformě. A co jejich rodiče? Vyplatí se založit firemní Instagram v byznysovém odvětví, které cílí na dospělé? Odpověď je prostá, pokud máte co říct, rozhodně ANO! - teda spíš JO!
Celý článekVíte, že jednoho člověka denně atakuje až 8 000 reklamních sdělení? Přitom se vsadím, že si teď nevzpomenete ani na jedno, které jste včera viděli. “Většina lidí produktovou reklamu zcela ignoruje, je to tím, že většina reklam zcela ignoruje lidi,” otevřel nejzajímavější přednášku konference Content First 2019 Ondřej Sitta ze Seznamu. V moderním marketingu totiž nestačí být všude vidět, ale vytvořit kreativu, o které budou lidé přemýšlet.
Celý článekZkušení řečníci, novinky, trendy, zajímavosti, případové studie a mnoho dalšího z aktuálního dění světa Facebooku. Co zásadního přinesl druhý ročník konference Newsfeed DAY věnované výkonnostnímu marketingu? Reklamní prostor feedu je zahlcený, inzerce bude stále dražší a stories zatím přináší nízkou konverzní efektivitu. “Nechte to na nás a věřte automatizaci,” zní z Facebooku. Máme jim důvěřovat?
Celý článek