O svých poznatcích pravidelně informujeme
Víte, proč Lidl investoval 2 miliardy Kč ročně do marketingu a komunikoval výraz „čerstvý”? Protože věděl, co jeho zákazníky nejvíce zajímalo a jaké byly jejich potřeby. I vy to můžete zjistit díky hloubkovým rozhovorům se zákazníky a vyhodnocení pomocí VPC modelu. Zjištěné výsledky vám pomohou stanovit budoucí marketingové a komunikační strategie a přinesou konkurenční výhodu.
Celý článekSnadná orientace uživatelů na webu je jedním ze základních předpokladů pro dokončení konverze. Pokud člověk nenajde odpověď, pravděpodobně odejde. Existuje řada metod, které lze pro testování využít. Jednou z nich je tree test, který jsme použili pro e-shop T-shock.eu. Měli jsme hypotézu, že stávající navigační struktura je navržena chybně a pro uživatele je matoucí. Výsledky testu nám naše domněnky potvrdily.
Celý článekSekunda. Tolik času stačí na vytvoření prvního dojmu nejen o lidech, prostředí nebo prodejnách, které navštívíme. První dojem pozitivně či negativně ovlivňuje celkový úsudek pozorovatele na dlouhou dobu. V prostředí webů uživatelé hodnotí zejména vizuální přitažlivost a porozumění informací. Pokud zákazníka nezaujmete během prvních sekund, můžete o něj přijít. Jak si ověřit, že váš e-shop zákazníka zaujme?
Celý článekO umělé inteligenci se v poslední době mluví opravdu hodně a ne jinak tomu bylo na konferenci SEO Restart, kam jsme vyslali naše SEO holky Kamču s Marťou. Dozvěděli jsme se spousty informací nejen o AI a jejím praktickém využití pro práci SEO specialisty, ale také na jaké techniky se zaměřit v linkbuildingu, jak nahlížet na data v Ahrefs a spoustu dalších novinek. Pojďme si shrnout obsah vybraných přednášek.
Celý článek