O svých poznatcích pravidelně informujeme
Na základě analýzy klíčových slov vás a vaší přímé konkurence získáte nástroj, který vás nasměruje při tvorbě informační architektury, obsahové strategii, obsahového plánu nebo při plánování obchodní strategie vaší vertikály. Aby analýza neskončila v šuplíku, musíte vědět, jak z ní číst a správně ji používat. Řekneme vám, co najdete v té naší a jak zjištěné výsledky využít.
Celý článekPotřebujete rychle vytvořit landing page pro prezentaci vašeho nového produktu nebo služby, ale vaši vývojáři vám dali stopku? Zjistili jste, že informace, které na aktuální stránce máte, nejsou dostatečné a potřebujete je jednoduše rozšířit? Chcete vytvořit microsite pro konkrétní cílovou skupinu?
Celý článekVáš web nebo aplikace prošly kompletním redesignem, ale váš konverzní poměr stále neroste? Redesign teprve plánujete a chcete se ujistit, že vaše prototypy budou fungovat? Je na čase začít s testováním použitelnosti, které vám pomůže odhalit problémy, se kterými se vaši zákazníci potýkají nebo by se potenciálně mohli potýkat.
Celý článekVíte, proč Lidl investoval 2 miliardy Kč ročně do marketingu a komunikoval výraz „čerstvý”? Protože věděl, co jeho zákazníky nejvíce zajímalo a jaké byly jejich potřeby. I vy to můžete zjistit díky hloubkovým rozhovorům se zákazníky a vyhodnocení pomocí VPC modelu. Zjištěné výsledky vám pomohou stanovit budoucí marketingové a komunikační strategie a přinesou konkurenční výhodu.
Celý článek