1 minuta
Toužíte se svou firmou dosáhnout ještě lepších výsledků? Pak byste rozhodně neměli zapomínat na marketingové nástroje v podobě UX, SEO a jejich propojení. Právě tomuto tématu se ve třetím díle našeho podcastu věnuje Karel Souček, který v Optimiu působí na pozici Head of Research and UX, a tak k tomu má rozhodně co říct!
Poslouchejte na:
![]()
Ať už vás zajímá SEO, UX nebo marketing obecně, nenechte si ujít náš podcast, který se v každém díle věnuje konkrétnímu MKT tématu. Zatímco v prvním díle jste se dozvěděli, proč je spolupráce s full servis agenturou výhodnější než práce s více specialisty, v druhém díle jsme se zaměřili na rozdíl mezi akvizicí a retencí, kdy začít s retenčními strategiemi a jak na to.
Tentokrát jsme se společně s Karlem Součkem věnovali tématu UX a SEO. Konkrétně tedy propojení těchto marketingových nástrojů, které dokáže posunout firmu o značný kus kupředu!
Propojení UX a SEO je pro dosažení lepších výsledků firmy zcela klíčové. Oba tyto faktory se vzájemně doplňují a podporují, a tak je třeba na ně nahlížet jako na celek. Když je UX a SEO v harmonii, uživatelé nejenže snadno najdou vaši stránku, ale zároveň mají lepší „uživatelský prožitek“ (UX), což vede k vyšší konverzní míře a lepší loajalitě zákazníků. Tato kombinace má dlouhodobý pozitivní dopad na ziskovost i růst firmy.
Poslechněte si třetí díl našeho podcastu a buďte před svou konkurencí zase o krok napřed!