Powered by Smartsupp

Hloubkový rozhovor s VPC modelem jako klíč k efektivní komunikaci s vašimi zákazníky

Víte, proč Lidl investoval 2 miliardy Kč ročně do marketingu a komunikoval výraz „čerstvý”? Protože věděl, co jeho zákazníky nejvíce zajímalo a jaké byly jejich potřeby. I vy to můžete zjistit díky hloubkovým rozhovorům se zákazníky a vyhodnocení pomocí VPC modelu. Zjištěné výsledky vám pomohou stanovit budoucí marketingové a komunikační strategie a přinesou konkurenční výhodu.

Celý článek

Hodnocení uživatelské spokojenosti za pomoci kvantitativního dotazníku

Dotazník je poměrně rychlý způsob, jak odhalit někdy i zásadní nedostatky a problémy na webu (e-shopu), které mohou být příčinou předčasného odchodu uživatelů. Pokud jsou uživatelé s něčím nespokojení, tak většinou nenakoupí nebo neodešlou formulář s poptávkou. A znáte to, spokojeného uživatele mnohem snadněji proměníte v zákazníka. Pojďme se podívat, jak si vede váš web z pohledu spokojenosti uživatelů.

Celý článek

Business CONNECT: On-line event o automatizaci a optimalizaci firemních procesů

Nejsou pro vás pojmy automatizace a optimalizace firemních procesů pouze cizí slova? Připojte se 27. září na již druhý ročník on-line eventu Business CONNECT a nechte se inspirovat předními odborníky s bohatou praxí z těchto oblastí. Účast je zdarma, ale poznatky, které získáte, jsou k nezaplacení.

Celý článek

Jak vám tree testing pomůže otestovat navigační strukturu webu

Snadná orientace uživatelů na webu je jedním ze základních předpokladů pro dokončení konverze. Pokud člověk nenajde odpověď, pravděpodobně odejde. Existuje řada metod, které lze pro testování využít. Jednou z nich je tree test, který jsme použili pro e-shop T-shock.eu. Měli jsme hypotézu, že stávající navigační struktura je navržena chybně a pro uživatele je matoucí. Výsledky testu nám naše domněnky potvrdily.

Celý článek

Čtěte nejnovější články s předstihem

Enjoyed with Azami.cz