Powered by Smartsupp

Výkonnostní reklama dlouhodobě nestačí, když netvoříte hodnotný obsah. Jak pomůže obsahová strategie?

Od klientů často slyšíme: „A k čemu je ta obsahová strategie vlastně dobrá?“ Tvorbu obsahu spousta lidí vnímá jako outsidera, který stojí na okraji kolektivu dalších marketingových odvětví. Texty si klienti často tvoří horkou jehlou, v horším případě je zadávají svým kolegům, kteří o tvorbě obsahu neslyšeli ani z rychlíku. Proč nad obsahem přemýšlet strategicky a investovat do obsahové strategie? Čtěte v našem článku.

Celý článek

Redesign e-shopu Laskakit.cz: snížili jsme míru opuštění stránky o 20 %

K budování brandu vede trnitá cesta, proto potřebujete dobré parťáky, kteří vám hlídají záda. Společně s klientem Láskakit (dříve Laskarduino) a grafickým studiem Smeczka jsme vytvořili nový vizuální styl celého e-shopu a snížili míru opuštění o 20 %. Jak se nám to povedlo?

Celý článek

Ovlivňují Core Web Vitals vývoj organické návštěvnosti? Otestovali jsme to na 59 klientech

Že má hodnocení Core Web Vitals od Googlu vliv na uživatelský prožitek i potenciální míru konverze, už víme. Podepisuje se však i na organické návštěvnosti? Pokud ve vás tato otázka vyvolává stejné vibrace jako u našich SEO specialistů, začtěte se – přinášíme výsledky z dat 59 klientů Seznamu a Googlu.

Celý článek

Co to jsou Core Web Vitals a proč by měly být v základní výbavě každého SEO a UX specialisty

Nové metriky rychlosti neboli uživatelské přívětivosti Core Web Vitals od Googlu existují už více jak rok a půl – v listopadu 2020 byly představeny světu a od června 2021 je Google považuje za plnohodnotný faktor vyhledávání. Nechytáte se? Nevadí, vycucli jsme to nejdůležitější a sepsali, jak Core Web Vitals fungují a proč by je měl každý UXák a SEař řešit.

Celý článek

Čtěte nejnovější články s předstihem

A co vaše ponákupní komunikace

Dejte nám vědět a my se vám ozveme. Probereme veškeré možnosti a ukážeme vám, jak takovou ponákupní komunikaci zvládnout.

Martin Sokol - obchodní ředitel

Martin Sokol - obchodní ředitel

Martin Sokol

605 343 241

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

obchod@optimio.cz
Enjoyed with Azami.cz