O svých poznatcích pravidelně informujeme.
Od klientů často slyšíme: „A k čemu je ta obsahová strategie vlastně dobrá?“ Tvorbu obsahu spousta lidí vnímá jako outsidera, který stojí na okraji kolektivu dalších marketingových odvětví. Texty si klienti často tvoří horkou jehlou, v horším případě je zadávají svým kolegům, kteří o tvorbě obsahu neslyšeli ani z rychlíku. Proč nad obsahem přemýšlet strategicky a investovat do obsahové strategie? Čtěte v našem článku.
Celý článekK budování brandu vede trnitá cesta, proto potřebujete dobré parťáky, kteří vám hlídají záda. Společně s klientem Láskakit (dříve Laskarduino) a grafickým studiem Smeczka jsme vytvořili nový vizuální styl celého e-shopu a snížili míru opuštění o 20 %. Jak se nám to povedlo?
Celý článekŽe má hodnocení Core Web Vitals od Googlu vliv na uživatelský prožitek i potenciální míru konverze, už víme. Podepisuje se však i na organické návštěvnosti? Pokud ve vás tato otázka vyvolává stejné vibrace jako u našich SEO specialistů, začtěte se – přinášíme výsledky z dat 59 klientů Seznamu a Googlu.
Celý článekNové metriky rychlosti neboli uživatelské přívětivosti Core Web Vitals od Googlu existují už více jak rok a půl – v listopadu 2020 byly představeny světu a od června 2021 je Google považuje za plnohodnotný faktor vyhledávání. Nechytáte se? Nevadí, vycucli jsme to nejdůležitější a sepsali, jak Core Web Vitals fungují a proč by je měl každý UXák a SEař řešit.
Celý článek