Powered by Smartsupp

Jak zazářit na Heurece? Příručka úspěšného e‑shopu

Heureka je nepoužívanějším nákupním průvodcem českého internetu. Co vše potřebujete znát k tomu, aby právě u nabídky vašeho e-shopu zákazníci projevili archimedovské nadšení? Řecký génius slavným výrokem tehdy slavil objasnění fyzikálního zákonu, podobnou radost ale může u člověka klidně vyvolat i to, když na internetu objeví skvělou nabídku na novou ledničku.

Celý článek

Proč se vyplatí založit firemní Instagram a jak ho spravovat?

Instagramu se během minulého roku podařilo zvýšit hodnotu své značky o 95 %. Mladí Češi údajně ve velkém opouští Facebook a vydávají se vstříc nové platformě. A co jejich rodiče? Vyplatí se založit firemní Instagram v byznysovém odvětví, které cílí na dospělé? Odpověď je prostá, pokud máte co říct, rozhodně ANO! - teda spíš JO!

Celý článek

Slevy jsou out, content first! Jak dělat online marketing budoucnosti?

Víte, že jednoho člověka denně atakuje až 8 000 reklamních sdělení? Přitom se vsadím, že si teď nevzpomenete ani na jedno, které jste včera viděli. “Většina lidí produktovou reklamu zcela ignoruje, je to tím, že většina reklam zcela ignoruje lidi,” otevřel nejzajímavější přednášku konference Content First 2019 Ondřej Sitta ze Seznamu. V moderním marketingu totiž nestačí být všude vidět, ale vytvořit kreativu, o které budou lidé přemýšlet.

Celý článek

Facebook odhalil trendy roku 2019: Reklamy zdraží, stories jsou hudbou budoucnosti

Zkušení řečníci, novinky, trendy, zajímavosti, případové studie a mnoho dalšího z aktuálního dění světa Facebooku. Co zásadního přinesl druhý ročník konference Newsfeed DAY věnované výkonnostnímu marketingu? Reklamní prostor feedu je zahlcený, inzerce bude stále dražší a stories zatím přináší nízkou konverzní efektivitu. “Nechte to na nás a věřte automatizaci,” zní z Facebooku. Máme jim důvěřovat?

Celý článek

Čtěte nejnovější články s předstihem

A co vaše ponákupní komunikace

Dejte nám vědět a my se vám ozveme. Probereme veškeré možnosti a ukážeme vám, jak takovou ponákupní komunikaci zvládnout.

Martin Sokol - obchodní ředitel

Martin Sokol - obchodní ředitel

Martin Sokol

605 343 241

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

obchod@optimio.cz
Enjoyed with Azami.cz