O svých poznatcích pravidelně informujeme.
Sáhněte si do vzpomínek a vylovte z nich pár reklam na parfém. V hlavě se vám zřejmě budou procházet neznámé krásky ve vlajících šatech a pohledy na západ slunce. Pak se ale objeví chlápek z reklamy na pánskou řadu deodorantů, který jede na koni. Obráceně. Znáte ho, a i když vám ze začátku asi lezl na nervy podivnými hláškami z pláže nebo sprchy, okamžitě si ho spojíte se značkou Old Spice. Proč tomu tak je? Může za to brand building. Někdo ve firmě se totiž před pár lety rozhodl jít jinou cestou než konkurence. Zkusíte to taky?
Celý článekVypadá váš web na první pohled skvěle, ale konverze stále nepřicházejí? Asi je něco špatně. Při tvorbě analýz, SEO auditů či auditů použitelnosti narážíme na mnoho chyb. A některé nedostatky se opakují. Jaké to jsou? Podívejte se na výběr těch nejčastějších a vylaďte svůj web na maximum.
Celý článekTaké se vám přejídá všudypřítomné strašení krizí? Dnes to vezmeme z opačné stránky. Místo konstatování hrůz se podíváme na kloub výhodám a příležitostem, které teď digitálem doslova otřásají v základech. Ale dost bylo otřepaných frází, analyzovali jsme strmě klesající cenu za online reklamu napříč klíčovými platformami. Tady jsou výsledky.
Celý článekAutomatizace se stala jedním z nejskloňovanějších témat na debatách PPC specialistů. Proč by také ne? Je mazaná, poradí si se zpracováním různých procesů i se strategií nabídek online reklam. Automatizace dokáže více či méně uspokojit chutě každého. Všichni od ní chceme jedno - ušetřit čas, který můžeme využít někde jinde. Je to s ní ale jako s ohněm - dobrý sluha, kterého je třeba kontrolovat a krotit. Když to dokážeme, vyděláme víc.
Celý článek