Jsou neustále ve střehu a kdykoli ochotní pomoct. Nemusí spát ani jíst, odpovídají hned a bez vytáček nabízí řešení. Je jim jedno, jestli hledáme základní informace, nebo kupujeme nové tenisky. Chatboti jsou dobře vymyšlenou náhradou za lidské ruce, které například na zákaznické podpoře nestačí zodpovídat dotazy uživatelů dychtivých po informacích. A umí toho mnohem víc.
Celý článekPlníte Facebook a Instagram atraktivním obsahem nebo budujete značku na LinkedInu? Nezapomeňte, že i YouTube patří mezi sociální sítě a povedené videoreklamy z vás mohou udělat lovebrand. Úspěch kampaně zajistíte, když důkladně poznáte svoje zákazníky. Proč investovat právě do YouTube?
Celý článekNahazujete při velkých výprodejových akcích návnadu v podobě slev a lovíte nové zákazníky? Opatrně, ať v síti neskončíte vy sami. Před nasazením zlevněných produktů si vše důkladně propočítejte a důvěru zákazníků budujte celoročně. Jak na to?
Celý článekSáhněte si do vzpomínek a vylovte z nich pár reklam na parfém. V hlavě se vám zřejmě budou procházet neznámé krásky ve vlajících šatech a pohledy na západ slunce. Pak se ale objeví chlápek z reklamy na pánskou řadu deodorantů, který jede na koni. Obráceně. Znáte ho, a i když vám ze začátku asi lezl na nervy podivnými hláškami z pláže nebo sprchy, okamžitě si ho spojíte se značkou Old Spice. Proč tomu tak je? Může za to brand building. Někdo ve firmě se totiž před pár lety rozhodl jít jinou cestou než konkurence. Zkusíte to taky?
Celý článek