Powered by Smartsupp

Toto jsou nejčastější chyby, které brzdí konverze z Heureky. Neděláte je také?

V posledních měsících jsme se mohli přesvědčit, že online prodej nabývá na významu, roste ovšem už několik let. A stejně tak vzniká i potřeba kvalitní prezentace své značky i nabídky. Ostatně, věděli jste, že Heureka je vysoce konverzní kanál, který vám může zajistit až 30 % celkového obratu e-shopu? Ruku na srdce, jaká hodnota svítí pro Heureku v Google Analytics vám. Je to pod 5 %? Nebo snad pouhá 2 %? Pak se nabízí otázka, zda je váš XML feed opravdu ve stoprocentní kondici. Pojďme se na něj společně podívat.

Celý článek

Robot v praxi vyřeší až polovinu reklamačních požadavků, říká specialista na chatboty Kolek

Jsou neustále ve střehu a kdykoli ochotní pomoct. Nemusí spát ani jíst, odpovídají hned a bez vytáček nabízí řešení. Je jim jedno, jestli hledáme základní informace, nebo kupujeme nové tenisky. Chatboti jsou dobře vymyšlenou náhradou za lidské ruce, které například na zákaznické podpoře nestačí zodpovídat dotazy uživatelů dychtivých po informacích. A umí toho mnohem víc.

Celý článek

Video obsah vládne internetu. Jak budovat značku díky špičkovým YouTube kampaním?

Plníte Facebook a Instagram atraktivním obsahem nebo budujete značku na LinkedInu? Nezapomeňte, že i YouTube patří mezi sociální sítě a povedené videoreklamy z vás mohou udělat lovebrand. Úspěch kampaně zajistíte, když důkladně poznáte svoje zákazníky. Proč investovat právě do YouTube?

Celý článek

Proč mnoho podnikatelů tratí na velkých slevových akcích? Špatně počítají

Nahazujete při velkých výprodejových akcích návnadu v podobě slev a lovíte nové zákazníky? Opatrně, ať v síti neskončíte vy sami. Před nasazením zlevněných produktů si vše důkladně propočítejte a důvěru zákazníků budujte celoročně. Jak na to?

Celý článek

Čtěte nejnovější články s předstihem

A co vaše ponákupní komunikace

Dejte nám vědět a my se vám ozveme. Probereme veškeré možnosti a ukážeme vám, jak takovou ponákupní komunikaci zvládnout.

Martin Sokol - obchodní ředitel

Martin Sokol - obchodní ředitel

Martin Sokol

605 343 241

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

obchod@optimio.cz
Enjoyed with Azami.cz