Powered by Smartsupp

Výkonnostní reklama dlouhodobě nestačí, když netvoříte hodnotný obsah. Jak pomůže obsahová strategie?

Od klientů často slyšíme: „A k čemu je ta obsahová strategie vlastně dobrá?“ Tvorbu obsahu spousta lidí vnímá jako outsidera, který stojí na okraji kolektivu dalších marketingových odvětví. Texty si klienti často tvoří horkou jehlou, v horším případě je zadávají svým kolegům, kteří o tvorbě obsahu neslyšeli ani z rychlíku. Proč nad obsahem přemýšlet strategicky a investovat do obsahové strategie? Čtěte v našem článku.

Celý článek

Brand building je závod na dlouhou trať. Když budete cílovce vonět i po doběhu, bohatě se vyplatí

Sáhněte si do vzpomínek a vylovte z nich pár reklam na parfém. V hlavě se vám zřejmě budou procházet neznámé krásky ve vlajících šatech a pohledy na západ slunce. Pak se ale objeví chlápek z reklamy na pánskou řadu deodorantů, který jede na koni. Obráceně. Znáte ho, a i když vám ze začátku asi lezl na nervy podivnými hláškami z pláže nebo sprchy, okamžitě si ho spojíte se značkou Old Spice. Proč tomu tak je? Může za to brand building. Někdo ve firmě se totiž před pár lety rozhodl jít jinou cestou než konkurence. Zkusíte to taky?

Celý článek

Cena reklamy na sociálních sítích padá o desítky procent. Jaký obsah teď funguje?

Levněji už dlouho nebylo. Tedy minimálně na sociálních sítích. Řada obchodníků v době korona-krize panikaří a plošně omezuje marketingový rozpočet. Přitom zbytečně. Cena reklamy proto klesá a chytré firmy využívají příležitost, která se jim naskýtá. Ví, že investice do správného obsahu se jim bohatě vyplatí.

Celý článek

20 inspirativních reakcí firem v Česku na korona-krizi

Čelíme krizi, kterou nikdo z nás nečekal. To by ale nebyli Češi, aby si nezvládli poradit i v situaci, kdy museli zavřít podniky. Některé reakce vybraných podnikatelů nám doslova vyrazily dech.

Celý článek

Čtěte nejnovější články s předstihem

A co vaše ponákupní komunikace

Dejte nám vědět a my se vám ozveme. Probereme veškeré možnosti a ukážeme vám, jak takovou ponákupní komunikaci zvládnout.

Martin Sokol - obchodní ředitel

Martin Sokol - obchodní ředitel

Martin Sokol

605 343 241

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

obchod@optimio.cz
Enjoyed with Azami.cz