1 minuta
Jste podnikatel a nevíte, jak se dostat do médií a co obnáší práce mediálního specialisty? Právě to vám ve čtvrtém díle našeho podcastu prozradí Jirka Matoušek, který v Optimiu působí na pozici Head of divize media a má na starosti nastavování kampaní a strategií pro klienty! V rámci podcastu sdílí své zkušenosti z oboru, od budování kampaní po výběr správných médií. Mimo jiné se tak dozvíte, proč byste neměli dělat vše sami, jak hodnotit efektivitu kampaně a proč je synergie klíčová
Pokud vás zajímá SEO, UX, média nebo marketing obecně, poslechněte si náš podcast, který se v každém díle věnuje konkrétnímu MKT tématu. Zatímco v prvním díle jsme vám prozradili, proč je spolupráce s full servis agenturou výhodnější než práce s více specialisty, v druhém díle jste pochopili rozdíl mezi akvizicí a retencí, kdy začít s retenčními strategiemi a jak na to, třetí díl byl zaměřen na UX, SEO a jejich vzájemné provázání.
Tentokrát se s Jirkou Matouškem podíváme na to, jak na úspěšnou mediální kampaň (nejen) pro podnikatele!
Úspěšná mediální kampaň je klíčem k dosažení viditelnosti a budování silné značky. Klíčovým krokem je definování cílové skupiny a výběr správných médií, která tuto skupinu osloví. Důležité je také mít jasně stanovený cíl kampaně. Ať už vás v rámci médií či obsahu práce mediálního specialisty zajímá cokoliv, poslechněte si již čtvrtý díl našeho podcastu a buďte ve svém podnikání zase o kus napřed!