1 minuta
Víte, co je to retenční marketing? Nejste si jistí, jak z něj vytěžit maximum? Poslechněte si druhý díl našeho podcastu, který je ideální pro všechny, kteří se zajímají o moderní trendy v marketingu, kde se dozvíte odpovědi na všechny otázky týkající se nejen retenčního marketingu a vracejících se zákazníků.
Poslouchejte na:
V 1. dílu našeho podcastu jste se mimo jiné například dozvěděli, proč je spolupráce s full servis agenturou výhodnější než práce s více specialisty. Dále jste mohli zjistit, jak probíhá implementace strategie, jaké jsou nástrahy performance marketingu a proč je ze všeho nejdůležitější znalost zákazníků.
Tentokrát se společně s Lukášem Machaníčkem můžete podívat na to, co je to retenční marketing a jak vám může pomoci udržet si své dosavadní zákazníky. Dozvíte se například to, jaký je rozdíl mezi akvizicí a retencí, kdy začít s retenčními strategiemi a jak na to. Představíme vám konkrétní kroky, které zvýší loajalitu ke značce a podíváme se také na to, co bude v retenčním marketingu fungovat v budoucnu.
Retence v marketingu se zabývá udržováním stávajících zákazníků nebo klientů, aby zůstali dané společnosti věrní a opakovaně u ní nakupovali. Retenční marketing je pro každou firmu víc než důležitý, jelikož udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější než získávat neustále nové.
V rámci Optimia se kromě jiných věnuje retenčnímu marketingu také Lukáš Machaníčkem pracující na pozici Head of Retention and CX. Kdo jiný se tak mohl stát hostem druhého dílu našeho podcastu, který se právě tomuto tématu intenzivně věnuje.
Nevíte, jak mít více vracejících se zákazníků? Poslechněte si druhý díl našeho podcastu a posuňte svůj byznys zase o pořádný krok kupředu!