Powered by Smartsupp

Dvakrát 3. místo v rámci soutěže WebTop100!

WebTop100 inspiruje, vzdělává, umožňuje porovnání s konkurencí, přináší to vůbec nejlepší z digitálního marketingu, a navíc každoročně pořádá největší soutěž digitálních řešení v Česku i na Slovensku. A letos jsme se jedním z vítězů opět stali i my. A to hned dvakrát! V kategorii Videoreklama roku 2024 jsme s projektem Videokampaň k rebrandingu vinařství Znovín obsadili skvělé 3. místo! Stejně tak jsme se na 3. místě umístili s projektem Za úspěchem webu Money.cz stojí obsah, a to v rámci kategorie SEO roku 2024.

3. místo s videokampaní k rebrandingu vinařství Znovín 

Znovín patří mezi největší vinařství u nás. Jeho produkce přesahuje 4 miliony litrů vína ročně. Za 30 let své existence si vytvořil obrovskou komunitu věrných fanoušků. Ta ale společně s ním stárla a Znovín došel k tomu, že potřebuje umět oslovit i mladou generaci. Proto přistoupil k rebrandingu a zásadně změnil svou podobu. Věděli jsme, že pro věrné zákazníky to bude velká rána. Potřebovali jsme tedy najít způsob, jak jim vysvětlit, proč se Znovín pro tento krok rozhodl. A přesně k tomu sloužila tato kampaň

Koncept kampaně a její cíle

Kampaň byla založená na dvou delších videích poetického charakteru, sadě statických bannerů i animací, a to včetně PR článku ve zpravodajských médiích. Vzhledem k tomu, že se jednalo o kampaň, která měla podpořit rebranding, byla postavená na ukazování nových brand codes – ve smyslu nového loga, nových ilustrací, designu etiket a komunikačního stylu. 


Kampaň cílila na typického zákazníka Znovínu – člověka mezi 50 a 60 lety, kterému záleží na tradicích a velmi těžko se vyrovnává se změnami. Ukázali jsme mu, že se Znovín sice mění, jeho hodnoty ale zůstávají stejné.

Jakých jsme dosáhli výsledků?

Kampaň překročila všechny predikce i očekávání. 


  • Doručili jsme o 5,2 % impresí více než bylo plánováno.
  • Celkový zásah byl pak oproti očekávání vyšší o 2 %. 
  • Naopak průměrná cena za tisíc impresí byla ve výsledku o 4,7 % nižší, než bylo plánováno.
  • Při cca 8,5 mil. impresích jsme efektivně zasáhli zhruba 1,38 mil. zákazníků.

To vše v rekordním čase!

Flexibilita klienta i obou zapojených agentur umožnila realizovat kampaň v rekordně krátkém čase. Od první schůzky nad zadáním kampaně k jejímu spuštění neuběhl ani týden. Časový pres se zkrátka občas vyplácí. 

3. místo s projektem Za úspěchem webu Money.cz stojí obsah

Na rozvoji webu Money.cz spolupracujeme již několik let. Díky aktivnímu přístupu klienta a vzájemné důvěře se nám daří rozvíjet web nejen z pohledu SEO, ale i z hlediska UX. Společně hledáme skulinky pro zlepšení a stanovujeme KPI, které jsou realizovatelné, ale zároveň nás nutí posouvat web dál. 


Hlavním cílem webu je získat zákazníky se zájmem o stažení verze Money S3 Start, která je vstupní branou pro placený software Money. Právě meziroční růst počtu stažení této varianty patří mezi naše hlavní cíle. 


Klientovi požadavky na plnění KPI:

  • Zvyšování organické návštěvnosti min. o 10 %.
  • Stažení Money S3 Start, meziročně min. o 10 %.
  • Zvýšení přechodovosti na stránku ke stažení DEMO verze o 10%.
  • Registrace do newsletteru, meziročně min. o 10 %.

Jakou jsme zvolili strategii?

Pro dosažení primárního cíle zvýšení organické návštěvnosti jsme se zaměřili na produktovou i blogovou část webu. Důraz byl kladen zejména na práci s obsahem, který měl za cíl podpořit produktové stránky. Chtěli jsme maximálně využít stávající obsah, kterého je na webu za roky spolupráce hodně a pravidelně se do něj investují peníze.


V prvním kroku jsme si připomněli několik cílových skupin mířící na Money.cz. Cílové skupiny hrají prim v každém strategickém plánování. 


Naši další strategie v rámci obsahu webu byla přizpůsobena zjištěným cílovým skupinám. Veškerý obsah jsme zpracovávali s ohledem na podrobnou analýzu klíčových slov. 

Dosažené cíle

(meziročně 1. 1. – 22. 4. 2024 vs 1. 1. – 22. 4. 2023)


Díky výše zmíněným SEO a UX činnostem se nám ve výsledku meziročně podařilo dosáhnout na tato skvělá čísla:


Zvýšení organické návštěvnost

  • + 32,93 % meziroční nárůst návštěv z organického vyhledávání na webu
  • + 35,4 % meziroční nárůst návštěv z blogu v rámci organického vyhledávání
  • + 46,6 % meziroční nárůst návštěv pouze díky blogu (všechny kanály)

Zvýšení stažení demo verze Money S3 Start díky blogu

  • + 127,2 % událostí ze vstupních stránek blogu (všechny kanály)
  • + 104,7 % události ze vstupních stránek blogu (pouze organic)

Přihlášení do newsletteru díky blogu

  • + 45,5 % přihlášení do newsletteru z blogu (všechny kanály)
  • + 45,3 % přihlášení do newsletteru z blogu (pouze organic)

Staňte se také naším klientem

A co vaše ponákupní komunikace

Dejte nám vědět a my se vám ozveme. Probereme veškeré možnosti a ukážeme vám, jak takovou ponákupní komunikaci zvládnout.

Martin Sokol - obchodní ředitel

Martin Sokol - obchodní ředitel

Martin Sokol

605 343 241

Zavolejte, napište. Kdykoliv.

obchod@optimio.cz
Enjoyed with Azami.cz