WebTop100 inspiruje, vzdělává, umožňuje porovnání s konkurencí, přináší to vůbec nejlepší z digitálního marketingu, a navíc každoročně pořádá největší soutěž digitálních řešení v Česku i na Slovensku. A letos jsme se jedním z vítězů opět stali i my. A to hned dvakrát! V kategorii Videoreklama roku 2024 jsme s projektem Videokampaň k rebrandingu vinařství Znovín obsadili skvělé 3. místo! Stejně tak jsme se na 3. místě umístili s projektem Za úspěchem webu Money.cz stojí obsah, a to v rámci kategorie SEO roku 2024.
Znovín patří mezi největší vinařství u nás. Jeho produkce přesahuje 4 miliony litrů vína ročně. Za 30 let své existence si vytvořil obrovskou komunitu věrných fanoušků. Ta ale společně s ním stárla a Znovín došel k tomu, že potřebuje umět oslovit i mladou generaci. Proto přistoupil k rebrandingu a zásadně změnil svou podobu. Věděli jsme, že pro věrné zákazníky to bude velká rána. Potřebovali jsme tedy najít způsob, jak jim vysvětlit, proč se Znovín pro tento krok rozhodl. A přesně k tomu sloužila tato kampaň.
Kampaň byla založená na dvou delších videích poetického charakteru, sadě statických bannerů i animací, a to včetně PR článku ve zpravodajských médiích. Vzhledem k tomu, že se jednalo o kampaň, která měla podpořit rebranding, byla postavená na ukazování nových brand codes – ve smyslu nového loga, nových ilustrací, designu etiket a komunikačního stylu.
Kampaň cílila na typického zákazníka Znovínu – člověka mezi 50 a 60 lety, kterému záleží na tradicích a velmi těžko se vyrovnává se změnami. Ukázali jsme mu, že se Znovín sice mění, jeho hodnoty ale zůstávají stejné.
Kampaň překročila všechny predikce i očekávání.
Flexibilita klienta i obou zapojených agentur umožnila realizovat kampaň v rekordně krátkém čase. Od první schůzky nad zadáním kampaně k jejímu spuštění neuběhl ani týden. Časový pres se zkrátka občas vyplácí.
Na rozvoji webu Money.cz spolupracujeme již několik let. Díky aktivnímu přístupu klienta a vzájemné důvěře se nám daří rozvíjet web nejen z pohledu SEO, ale i z hlediska UX. Společně hledáme skulinky pro zlepšení a stanovujeme KPI, které jsou realizovatelné, ale zároveň nás nutí posouvat web dál.
Hlavním cílem webu je získat zákazníky se zájmem o stažení verze Money S3 Start, která je vstupní branou pro placený software Money. Právě meziroční růst počtu stažení této varianty patří mezi naše hlavní cíle.
Klientovi požadavky na plnění KPI:
Pro dosažení primárního cíle zvýšení organické návštěvnosti jsme se zaměřili na produktovou i blogovou část webu. Důraz byl kladen zejména na práci s obsahem, který měl za cíl podpořit produktové stránky. Chtěli jsme maximálně využít stávající obsah, kterého je na webu za roky spolupráce hodně a pravidelně se do něj investují peníze.
V prvním kroku jsme si připomněli několik cílových skupin mířící na Money.cz. Cílové skupiny hrají prim v každém strategickém plánování.
Naši další strategie v rámci obsahu webu byla přizpůsobena zjištěným cílovým skupinám. Veškerý obsah jsme zpracovávali s ohledem na podrobnou analýzu klíčových slov.
(meziročně 1. 1. – 22. 4. 2024 vs 1. 1. – 22. 4. 2023)
Díky výše zmíněným SEO a UX činnostem se nám ve výsledku meziročně podařilo dosáhnout na tato skvělá čísla:
Zvýšení organické návštěvnost
Zvýšení stažení demo verze Money S3 Start díky blogu
Přihlášení do newsletteru díky blogu